2012. november 1., csütörtök

SOHA nem felejtem el

Kisírt szemmel nézem, ahogy elhagyod a lelkem,
szét tört üveg pengéin táncoltunk mi ketten.
Érted dobog kihült szívem, érted ölni lehet
ha szerelmes az ember mást nem is nagyon tehet.
Sötét égbolt tetején, látom most az arcod 
harcolok az égiekkel, hogy megdöntsem a farcod.
A világot is bejártam a szerelmet kerestem,
de a csalódás útolért és betemette a testem.
Szorids meg a kezem, és ne engedd el kérlek
megígérem szeretni foglak örökre én téged.
Még mindig sírok reggelente amikor arra ébredek,
hogy az álom nem valóság és megint újra tévedek.
Az álomból visszatérve az élet kemény földjére,
ketten irtuk be magunkat a szerelemnek könyvébe.
Minden éjjel látlak, a szívem porba hullik
én harcolok még érted ha az életemen is múlik.


http://www.youtube.com/watch?v=An4u43bg5cg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése