2013. április 24., szerda



1.hét: Anyu,még csak 8 mm-es vagyok,de megvan az összes fontos szervem.Imádom hallgatni a bársonyos hangodat,mindig amikor hallom,megmozdul az összes kicsi csontom a picinkó testemben.A szíved dobogása számomra a leggyönyörűbb melódia.
2.hét: Anyu,ma megtanultam,hogyan kell szopni a hüvelyk ujjacskámat,ha most látnál biztosan azt mondanád hogy teljesen úgy nézek ki mint egy kisbaba.Olyan jó meleg van idebenn.
3.hét: Tudod mi Anyu? Kislány vagyok.Remélem örülsz neki.A te kislányod vagyok.Én is mindig veled sírok csak te nem hallasz engem.
4.hét: Anyu,már a hajam is elkezdett nőni,csak kár hogy még olyan kicsi szálak,de azt hiszem hasonlít a tiédre.És már tudom mozgatni a kicsi fejecskémet,az ujjacskáimat is,de a lábacskáimat és a kezeimet is csak egy kicsit tudom mozgatni,de erre még bőven van időm,nem gondolod?
5.hét: Anyu,te ma orvosnál voltál? Ő csak hazudott neked mikor azt mondta hogy még nem vagyok baba. Anyu hiszen én a te babád vagyok,és nagyon szeretlek.És Anyu??? Mit jelent az hogy elvetélés?
6.hét: Anyu,én megint hallom az orvost,miért olyan gonosz hozzád? Miért merészkedett be a házacskámba? Anyu,ő azt mondta hogy tű...mi az a tű? Anyuuuuu.Ez nagyon éget,és nagyon fáj,mondd már meg neki hogy hagyja abba. Anyu én nem akarok elmenni,nem akarok tőled elmenni,mégis miért csinálja ezt?! Kérlek Anyu,segíts,ez nagyon fáj,Anyuuuu neee!!!
7.hét: Anyu,jól vagyok...már az égben vagyok, a Jézuska a karjaiban tart,nagyon hiányzol nekem,vissza akarok hozzád menni,még ha tudom is hogy ez lehetetlen.Már elmagyarázták nekem mit jelent az hogy elvetélés.Anyu,mondd miért nem akartál engem? Hiszen én téged mindennél jobban szeretlek.De te miért nem szeretsz engem? Még ha ez is történt,én akkor is a te kis angyalkád maradok örökre,kérlek Anyu,már soha ne akarj elveszíteni egy Angyalkát! :( ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése