2012. december 29., szombat

..

este felhívtam..vagyis csak akartam..mivel 2 órán keresztül foglalt volt...aztán..hívtam..felvette a haverja..még 1 órát vártam..hívtam..nagyon fura volt..aztán...egyszer csak elkezdte mondani..: 
figyelj..ez így nem jó..szeretlek nagyon. de ez így nekem nem megy ..~
sírtam...nagyon.. 
aztán igazából csak 1 órát beszéltünk , mert álmos volt..
azt mondta ne merjek sírni...de nem tudtam mit tenni..lerakta a telefont...és sírtam..egész éjjel nem aludtam. ő járt a fejembe...aztán...írtam neki egy kisregényt..: 
minél előbb túl kell lépnem rajtad..nehéz lesz...a t-mobile-os kártyámat összetöröm és kidobom..így nem tudlak majd hívni...lehet fájni fog...most is fáj..de muszáj lesz...legyetek boldogok..:((( nagyon hiányozni fogsz..nagyon..te voltál életem legszebb tévedése...és egyben a legnagyobb hibája..nagyon szeretlek..tudom hogy te nem úgy tekintesz rám ahogy én rád..de ez van..valamilyen szinten megértelek...valamilyen szinten meg nem...egész éjjel nem aludtam...5 körül aludtam el..addig sírtam...nagyon rossz érzés elengedni téged...akárhányszor is megbántottál...igen fájt..de sosem tudtam haragudni rád...soha...és nemvolt szép dolog tőlem , hogy szétbasztam a kapcsolatotokat...rohadtul nemvolt szép...de most itt egy újabb lehetőség..hozd helyre...legyetek boldogok..nekem mindenképp el kell tűnnöm..lesz ami lesz...lehet belebetegedek , hogy soha többet nem beszélhetünk..de majd jön más..és boldog leszek..és talán majd akkor eltudlak felejteni...de azt SOHA NE FELEJTSD EL ,HOGY SZERETLEK..ÉS FOGLAK IS...ÉS MI MÉG EGYSZER TALÁLKOZNI FOGUNK..MAJD PONT AKKOR AMIKOR NEM SZÁMÍTASZ RÁ... ~

fáj..de túl fogom élni..és igen ez az én hibám..minden az én hibám..minden..
nagyon szeretem.. de el kell engednem..és tudom , hogy jobb vár rám..! : )

Mától új útra lépek nem hívlak
Már ha mindenáron ezt kéred, 
Mától elfelejtlek téged, 
Már tudom jól hogy nem múlik amit érzek, 
Élj boldogan nélkülem csak játszottál velem, 
S hagytad, hogy elhiggyem...~


SZERETLEK BÁLINT.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése