2012. december 28., péntek

....

kavarognak bennem az érzések..
csinált ask.fm-et...nem is ez a baj..hanem az ,hogy alig törődik velem ilyenkor..és fúúúúúú...
szeretem nagyon..és már várom hogy neki szidjanak..."mekkora büdös kurva/ribanc ez a Krisztii.." stb...
féltékenységi szindróma kerülget...annyira rossz...
és hát persze...ráébredtem..arra , hogy tönkretettem két olyan ember kapcsolatát akik szerették egymást...sírtam..de hiába sírok már..mert késő...
most mindenki más fontosabb neki mint én...szerintem...ami szerinte tuti nem igaz...
Ő a telefonom ...a blogom háttere...mindennél jobban szeretem..
Bárcsak minden pillanatba vele lehetnék..megszűnnének a problémák...
Add ide a kezed..minden olyan jó veled..
Nem akarom hogy véget érjen..
Olyanok vagyunk akár a mesékben..:'))  ~
Más csak bele okoskodik..mindenbe...és már kib*szottul kezd idegesiteni..hogy a volt barátnőjének engem szidnak..nekem meg a volt barátnőjét...Valaki azt akarja ,hogy velem legyen..valaki azt ,hogy a volt barátnőjével....
a Báliiint most ezzel a csúúffff Krisztiiveeeel jár???:O "
"Ne legyél ideges azokra akik a Bálinttról irnak neked! Csak jót akarnak nektek mert ti egy álompár voltatok..!!! Szerintem férre tehetnétek a büszkeségeteket..."
"szoktalak titeket látni a Bálinttal olyan édesek voltatok én sajnálom hogy vége lett :( újra kezdhetnétek.."

na igen..idegesítő ezt olvasni naponta..10 percenként... 

~Menj..Küzdj az álmodért..minden vágyadért...~ :')







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése