2012. december 26., szerda

....

féléve..megismertem...barátok voltunk...összejött egy lánnyal...boldog volt....beleszerettem...fél évig volt barátnője..közben ő is belém szeretett.. a csajjal sokat veszekedtek..mindig én vigasztaltam..aztán..elkezdtünk telefonálni...hetente...aztán utána már szinte naponta...órákat.. miattam szakítottak ...eleinte nekem is fájt..mert bunkó volt velem..de aztán egyre jobban kibékült a helyzettel..szóval..nagyon sokat beszéltünk telefonon...aranyos volt velem..néha-néha összekaptunk...mert elaludt/elaludtam mielőtt hívott/hívtam volna.. Állandóan veszekedtek, minden nap sértegették egymást. De a nézeteltéréseik dacára egy dolog közös volt bennük: imádták egymást.> akárhányszor összevesztünk..nem bírtuk sokáig , mert mindig volt valami amit el kellett mondanunk egymásnak..pár hete csúnyán összevesztünk...: írt egy lány fbn... :  
szia, mizu?
szia.semmi veled?
semmmi..ti jártok xy-al?
nem..miért?
Tudod a xy-al kurva jóba vagyunk..több a mi kapcsink mint barátság..és sztem ezért mondta azt h legyek a "felesége"..és csak mondom megkérdezem h mivan... ~
innentől minden megváltozott...mindeeen..kérdőre vontam..tagadta... a lány pedig váltig állitotta hogy ők 8 hónapja kavarnak...és bármikor össze jöhetnek...
felhivtam...nagyon siirtam..megint kérdőre vontam..tagadta..kinevetett...
napokig nem beszéltünk..néha-néha eszébe jutottam..
felhiivott...bocsánatot kért..minden a régi lett...nagyon aranyos volt...minden második szava az volt hogy : szeretlek/imádlak...
eltelt pár hét...egyik nap elment otthonról..írt hogy 2 óra múlva hívjam. Hívtam..ki volt kapcsolva...eltelt 1 óra..felhívott...nagyon boldog voltam..berúgott..igaz nagyon édes volt..." A részeg ember igazat mondd " .. hát..megragadtam az alkalmat és .. kérdezgettem.. : 
mivan a másik csajjal..? 
hát..semmmi..
szereted?
igen..
jó akkor hagyj ... 
neem..nemakarlak hagyni..
de miééért? őt miért szereted..? ő vagy én..?
te..
de akkor őt felejtsd el..!
nemtudom..őt csak kedvelem..téged nagyon nagyon imádlak...~

utána elvoltunk..éjjel 10től hajnali negyed3ig beszélgettünk telefonon...
reggel irtam neki: jóreggelt...
erre ő..elkezdett bunkózni..aztán..egyszer csak megint aranyos volt...elvoltunk..bekapcsoltam neki a camot..: mennyire édes vagy.. mondta... beszélgettünk tovább...
egyszer csak ír... :
ki az az Adyka..?
a legjobb fiú barátom..miért?

jacsakkérdem 
am fuuu
te akkora 1..
ááá
m1..
engem többet ne keress..
csááááá

miii ? mi bajod? mit tettem..?

teis 1 büdös ribanc vagy mint a többi
fasszopóó
fuu
~
aztán...végülis..belenyugodtam...még nem írt..szerintem nem is fog..
az igazság az ..hogy : MINDENNÉL JOBBAN SZERETEM...: ( </3
 /leírtam..sokkal jobban érzem magam..:') 
köszönöm.... /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése