2013. február 24., vasárnap

Nincsen szó , a szeretlek az régen kevés 
A szerelmünk úgy ég , mint egy dzsó és a semmi tevés 
Veled az is jó 
Hogy csak stírölöm a szemed 
Nem felejtem el a számod , soha nem felejtem el a neved 
Mert a szemed , elárulja hogy semmi terved 
Ezt szeretem benned , hogy tudod hogy mellettem kell lenned 

Veszekszünk , úgy sem szeretem a csendet 
ahhoz hogy melletted maradjak, csak egy dolgot kell tenned
Legyél hűséges !!! legyél az enyém , legyél a fény 
Legyél a múzsám had írjak még ezer zenét 
Megbocsátottunk sokszor , de esküszöm nem bánom 
Mert melletted meg találtam a második kis családom 
~ ~
Mert nekem nem létezik más ,csak te !! 
Senki nem élhet mellettem már ,csak te !! 
Senki nem érdekelt igazán ,csak te !!! 
CSAK TE !!!! CSAK TE !!!! CSAK TE !!!! 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése